Často sa nás pýtate
Budete ma o doručení informovať?
- O doručení tovaru Vás budeme vopred informovať mailom, sms-správou a v deň doručenia Vám zavolá šofér.
- Ak vám termín doručenia nevyhovuje, dohodnite si s nami alebo s kuriérom náhradný termín.
Kedy mi budete tovar doručovať?
- Tovar skladom - odosielame do 48 hodín.
- Tovar, ktorý nie je skladom - podľa uvedenej lehoty pri odosielaní. Avšak tovar nepodlieha dovolenkám, omeškaniu kuriérskej sluzby či nedostupnosti tkaniny na výrobu. Niekedy môže nastať omeškanie výroby/dopravy. Dátumy sú len orientačné.
Stav objednávky?
- Stav objednávky - prosím napíšte na objednavky@bonybon.sk, do 48 hodín (v pracovných dňoch) Vám odpíšeme.
Platí zľavový kód na všetky produkty?
Zľava neplatí na vybrané produkty a neposkytuje sa ani pri už zľavnenom a akciovom tovare. Zľavový kód neplatí hlavne na nábytok, ale na doplnky a iné.
Pri objednávke sú niektoré položky s inou dostupnosťou?
Ak máte pri objednávke niečo skladom, niečo na počkanie napr (1-3 týždne). Čakáme až na naskladnenie danných položiek a až potom odosielame. Ak by si zákazník želal inak, je potrebné si zavolať telefonicky a rátať potom s dvojitým poštovným.
Mám poukážku, ako ju využiť?
Do poznámky na konci objednávky zadajte číslo poukážky. Pre viac info nás kontaktujte na info@bonybon.sk
Stalo sa niečo nečakané a nevieš ako s tým poradiť?
Aké možnosti sú po prevzatí poškodenej zásielky
Ak zásielka počas preberania javí výrazné známky poškodenia, nepreberajte ju. Ak zásielku prevezmete a po jej rozbalení zistíte, že tovar je poškodený, kontaktujete v prípade doručenia kuriérskou spoločnosťou náš zákaznícky servis. Oznámte túto udalosť uvedenú nižšie, najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky. Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou.
Zásielku je nutné uchovať v pôvodnom stave – vrátane obalov a výplní – a zhotoviť fotografie obalového materiálu, rozbitého predmetu, adresného štítku. Tieto fotografie nám bezodkladne pošlite na e-mail info@bonybon.sk, aby sme mohli spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať.
V prípade prijatého poškodeného tovaru máte 2 možnosti:
1. Odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní - tovar pošlite k nám na adresu (nezmontovaný, nepoužitý tovar)
2. Reklamovať tovar - vyplňte zápis o poškodení zásielky, resp. Tovar nemontujte a nepoužívajte.
- výmena produktu za nový/iný
- oprava produktu
- zľava z ceny produktu ( v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný)
Bez ohľadu na skutočnosť kde, kedy a ako sa zásielka poškodila, je e-shop povinný reklamáciu zásielky prijať a vybaviť v lehote 30 dní
V prípade uznanej reklamácie vám zašleme kuriéra na vašu adresu, kde vyzdvihne poškodený tovar a v nasledujúcich dňoch doručí nový tovar. Poškodený tovar v pôvodnom stave pripravte na vyzdvihnutie.
Prišiel mi balík ale vo vnútri je tovar, ktorý sme objednali
- Navrhneme ti to byť nechal tovar, ktorý sme ti omylom poslali aj keď je drahší
- Navrhnite kompenzáciu finančnej alebo v prípade zľavového kupónu na ďalší nákup.
- Navrhneme vám možnosť vrátenia zásielky - kuriér vyzdvihne balík u teba na adrese