Reklamácia a vrátenie tovaru
Vrátenie/Výmena tovaru
Vrátenie a výmena do 14 dní
Nesplnil tovar vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť.
Ak si však prajete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:
Pred odoslaním:
- Nás informujte o svojom rozhodnutí tovar vrátiť alebo vymeniť, napr. listom zaslaným poštou alebo e-mailom
- Pre účel informovania si môžete vytlačiť a vyplniť: bonybon_formular_na_odstupenie
- Tovar odporúčame starostlivo zabaliť, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite pribaliť podpísané: 1.odstúpenie od kúpnej zmluvy + 2. doklad o kúpe tovaru faktúru/daňový doklad.
V prípade, že nám vrátite tovar, ktorý ste používali iným spôsobom ako je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru a v dôsledku toho došlo k zníženiu jeho hodnoty, zodpovedáte za takéto zníženie hodnoty tovaru. V tomto prípade sme od vás oprávnený žiadať rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru a predajnou cenou po znížení jeho hodnoty.
- Tovar pošlite: kuriérom alebo poštou na vlastné náklady na uvedenú adresu: DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY:
Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová
Poučenie spotrebiteľa o právach odstúpenia od zmluvy: bonybon_poucenie_o_odstupeni
Po odoslaní:
Tovar dôkladne prekontrolujeme a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
Pri vrátení tovaru: vraciame peniaze najneskôr do 14 dní.
Pri výmene tovaru: vás budeme informovať o dobe dodania.
Pre viac informácií:
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk
Stiahnite tu: Odstúpenie od zmluvy
Reklamácia
- Nezhoduje sa váš tovar s objednávkou?
Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, neskladajte ani ho inak mechanicky neupravujte. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe (napr. jedna z krabíc je iného farebného prevedenia), bezodkladne nás kontaktujte na info@bonybon.sk a priložením potrebnej fotodokumentácie.
Vášmu prípadu sa budeme venovať v čo najkratšom možnom čase a situáciu budeme riešiť.
- Zistili ste, že je váš tovar poškodený pred montážou hneď po doručení?
Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Kontaktujte nás na info@bonybon.sk. Odporúčame vždy do 48 hodín od prevzatia zásielky zásielku od kuriéra skontrolovať. Ak vo vnútri balíčka nájdete poškodený tovar, kontaktujte nás a my s vašou pomocou reklamáciu vybavíme. Fotografie nám pošlite na e-mail info@bonybon.sk, aby sme mohli spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať.
Krok za krokom ako postupovať pri reklamácií:
Reklamovaný tovar:
Pri zaslaní:
- Výrobok odporúčame starostlivo zabaliť, aby sa nepoškodil pri preprave.
- Priložte do zásielky: vyplnený reklamačný protokol - bonybon_reklamacny_protokol, doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Veľmi nám pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu. Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým rýchlejšie a lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť
- Výrobok pošlite na adresu: Mombi s.r.o., 272, Vitanová 027 12. Tovar preposielame výrobcovi, vs. distribútorovi na posúdenie.
- Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v reklamačnom poriadku.
Po odoslaní:
Po prijatí zásielky s tovarom, Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe. Reklamácia je spracovávaná v priebehu 30 dní od dátumu vytknutia vady. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný). Zvoľte si bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.
Prajete si viac informácií?
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk
Celý reklamačný poriadok nájdete tu: bonybon_reklamačný poriadok poriadok
Reklamačný protokol: bonybon_reklamacny_protokol