Zákaznický servis

Reklamácia a vrátenie tovaru

 

Vrátenie/Výmena tovaru 

Vrátenie a výmena do 14 dní

Nesplnil tovar vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť.

Ak si však prajete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:

Pred odoslaním:

  1. Nás informujte o svojom rozhodnutí tovar vrátiť alebo vymeniť, napr. listom zaslaným poštou alebo e-mailom 
  2. Pre účel informovania si môžete vytlačiť a vyplniť:  bonybon_formular_na_odstupenie
  3. Tovar odporúčame starostlivo zabaliť, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite pribaliť podpísané: 1.odstúpenie od kúpnej zmluvy + 2. doklad o kúpe tovaru faktúru/daňový doklad.

V prípade, že nám vrátite tovar, ktorý ste používali iným spôsobom ako je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru a v dôsledku toho došlo k zníženiu jeho hodnoty, zodpovedáte za takéto zníženie hodnoty tovaru. V tomto prípade sme od vás oprávnený žiadať rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru a predajnou cenou po znížení jeho hodnoty.

  1. Tovar pošlite: kuriérom alebo poštou na vlastné náklady na uvedenú adresu: DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY: 

Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová

Poučenie spotrebiteľa o právach odstúpenia od zmluvy: bonybon_poucenie_o_odstupeni

Po odoslaní:
Tovar dôkladne prekontrolujeme a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
Pri vrátení tovaru: vraciame peniaze najneskôr do 14 dní.
Pri výmene tovaru: vás budeme informovať o dobe dodania. 

Pre viac informácií:
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

Stiahnite tu: Odstúpenie od zmluvy

Reklamácia 

  1. Nezhoduje sa váš tovar s objednávkou?

Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, neskladajte ani ho inak mechanicky neupravujte. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe (napr. jedna z krabíc je iného farebného prevedenia), bezodkladne nás kontaktujte na info@bonybon.sk a priložením potrebnej fotodokumentácie.

Vášmu prípadu sa budeme venovať v čo najkratšom možnom čase a situáciu budeme riešiť.

  1. Zistili ste, že je váš tovar poškodený pred montážou hneď po doručení?

Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Kontaktujte nás na info@bonybon.sk. Odporúčame vždy do 48 hodín od prevzatia zásielky  zásielku od kuriéra skontrolovať. Ak vo vnútri balíčka nájdete poškodený tovar, kontaktujte nás a my s vašou pomocou reklamáciu vybavíme. Fotografie nám pošlite na e-mail info@bonybon.sk, aby sme mohli spísať reklamáciu. O ďalšom postupe vás potom budeme informovať.

Krok za krokom ako postupovať pri reklamácií:

Reklamovaný tovar:  

Pri zaslaní:

  • Výrobok odporúčame starostlivo zabaliť, aby sa nepoškodil pri preprave.
  • Priložte do zásielky: vyplnený reklamačný protokol - bonybon_reklamacny_protokol, doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list. Veľmi nám pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu. Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým rýchlejšie a lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť
  • Výrobok pošlite na adresu: Mombi s.r.o., 272, Vitanová 027 12. Tovar preposielame výrobcovi, vs. distribútorovi na posúdenie.                                                                    
  • Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v reklamačnom poriadku.

Po odoslaní:

Po prijatí zásielky s tovarom, Vás budeme informovať mailom alebo telefonicky o ďalšom postupe. Reklamácia je spracovávaná v priebehu 30 dní od dátumu vytknutia vady. V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný). Zvoľte si bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.

 

Prajete si viac informácií?
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

Celý reklamačný poriadok nájdete tu: bonybon_reklamačný poriadok poriadok

Reklamačný protokol: bonybon_reklamacny_protokol

Vrátenie/Výmena tovaru

Vrátenie tovaru / Výmena tovaru

Nesplnil tovar vaše očakávania? Alebo chcete vrátiť len časť zásielky? Nezúfajte, tovar nám môžete do 14 dní odo dňa doručenia vrátiť.  

Ak si však prajete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:

Pred odoslaním:

- poprosíme, ak je to možné, o vopred informovanie mailom
- zabaľte nepoškodený a nepoužitý tovar, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť
- do zásielky priložte kópiu faktúry
- do zásielky priložte vyplnený formulár  Odstúpenie od zmluvy a pošlite poštou alebo kuriérom na vlastné náklady na uvedenú adresu (bez dobierky), DOPORUČENE A BEZ DOBIERKY: 

Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová

Dobierkové zásielky nepríjmame, pretože to nie je možné z účtovného hľadiska fakturácie a vrátenia penažných prostriedkov! Peňazné prostriedky Vám vrátime cez účet s vystaveným dobropisom.

Po odoslaní:
- po prijatí zásielky s vráteným alebo vymeneným tovarom, Vás budeme informovať (mailom alebo telefonicky). Tovar dôkladne prekontrolujeme a budeme vás informovať o ďalšom postupe.
Pri vrátení tovaru: vraciame peniaze najneskôr do 14 dní
Pri výmene tovaru: vás budeme informovať o dobe dodania. 

Pre viac informácií:
Napíšte nám, radi poradíme: info@bonybon.sk

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci. Učiniť tak môže v lehote len do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.  FORMULÁR - Odstúpenie od zmluvy

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy je predávajúci povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Na druhej strane, spotrebiteľ musí najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu.

 

Reklamácia tovaru

  • Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný, nekompletný a chcete ho reklamovať, neskladajte ani do neho inak mechanicky nezasahujte!

Ak máte poškodený tovar: 

V prípade, že chcete tovar reklamovať: prosíme o detailné fotky balenia (vnútro krabice s poškodenou častou), vonkajšie balenie (poškodená krabica), a poškodený predmet + zaznačenie, ktorú časť máte poškodenú z návodu.